In dit document tref je de Algemene Voorwaarden van Logystix. Allereerst is het goed om je erover te informeren dat Logystix hierbij de algemene voorwaarden van andere Partijen van de hand wijst.
1. Informatie over Ondernemer
Ondernemer is gevestigd aan Euclideslaan 1 te Utrecht, postcode 3584 BL. Ondernemer is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 86010840.
Heb je vragen over onze algemene voorwaarden? Dan kun je ons via onderstaande gegevens bereiken:
Contact@logystix.nl | 06 28 97 87 52 (WhatsApp)
Sales@logystix.nl | administratie@logystix.nl
KvK nummer: 86010840
2. Definities
- Ondernemer: Logystix, zoals in artikel 1, Overeenkomstig deze definitie zijn definities als ‘Verkoper’, en ‘Leverancier’;
- Dag: Kalenderdag;
- Dienst: dienst zoals aangeboden door Ondernemer en besloten wordt bij Overeenkomst waaronder lossen, opslag, voorraadbeheer, orderbehandeling en verzend gereed maken.
- Digitale inhoud: gegevens die in digitale vorm geproduceerd en geleverd worden;
- Opdrachtgever: iedere (rechts)persoon welke een Overeenkomst heeft gesloten met Ondernemer, onder Opdrachtgever wordt tevens eenieder verstaan die een Product of Dienst afneemt handelend vanuit beroep of bedrijf;
- Overeenkomst: iedere Overeenkomst die, ongeacht op welke manier, tussen Ondernemer en Opdrachtgever tot stand komt. Iedere Overeenkomst dient schriftelijk bevestigd te worden;
- Partijen: Ondernemer en Opdrachtgever tezamen genoemd;
- Product: goederen zoals aangeven op de website of in de fysieke locatie van Ondernemer, bestemd voor verkoop en verhuur. Hieronder begrepen (elektrische) motorfietsen en toebehoren;
- Schriftelijke communicatie: alle communicatie die niet verbaal plaatsvindt, dus digitale communicatie geldt ook onder deze formulering;
- Zaken: voorwerpen, dingen, producten.
3. Toepasselijkheid
- De Algemene Voorwaarden van Ondernemer zijn van toepassing op iedere aanbieding van, en Overeenkomst met, Ondernemer en Opdrachtgever, waarop Ondernemer deze Algemene Voorwaarden van toepassing heeft verklaard. De algemene voorwaarden van Opdrachtgever worden in beginsel van de hand gewezen. Enkel wanneer door Partijen uitdrukkelijk en schriftelijk aldus is overeengekomen, zijn de Algemene Voorwaarden van Ondernemer niet van toepassing.
- Indien van deze Algemene Voorwaarden wordt afgeweken, blijven de overige bepalingen hun gelding behouden.
- Schriftelijk overeengekomen wijzigingen van deze Algemene Voorwaarden gelden slechts voor de bij die specifieke Overeenkomst bepaalde gevallen.
- De eventuele toepasselijkheid van algemene voorwaarden van Opdrachtgever en derden worden uitdrukkelijk van de hand gewezen.
- Onduidelijkheden over de inhoud, uitleg of situaties die niet geregeld zijn in deze Algemene Voorwaarden, dienen beoordeeld en uitgelegd te worden naar de geest van deze Algemene Voorwaarden.
- De Algemene Voorwaarden behoeven na de eerste keer aanvaard te zijn niet steeds opnieuw uitdrukkelijk te worden overeengekomen, maar worden geacht stilzwijgend te zijn aanvaard. Dit geldt voor alle verdere Overeenkomsten tussen Ondernemer en Opdrachtgever.
4. Aanbieding en offerte
- Ondernemer zal Opdrachtgever een aanbod doen alvorens het starten van de samenwerking, middels het verstrekken van een schriftelijke offerte, welke door Opdrachtgever bevestigd dient te worden.
- Alle offertes en prijsopgaven van Ondernemer zijn vrijblijvend.
- Het aanbod zoals wordt omschreven, is aanvaard na betaling.
- Prijsopgaven zijn exclusief btw.
- Het door Ondernemer gemaakte aanbod is opgesteld aan de hand van informatie die door Opdrachtgever is verstrekt.
- Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden diensten. De beschrijving is dusdanig gedetailleerd zodat Opdrachtgever in staat is een goede beoordeling van het aanbod te maken.
5. Overeenkomst
- De Overeenkomst tussen Ondernemer en Opdrachtgever komt tot stand door aanbod en aanvaarding (artikel 6:217 Burgerlijk Wetboek). De Overeenkomst kan louter schriftelijk tot stand komen.
- Enkel bestuurders/rechtsgeldig vertegenwoordigers van Ondernemer zijn gerechtigd overeenkomsten te sluiten (met Opdrachtgever of andersoortige partijen, namens Ondernemer). Toezeggingen van medewerkers of ingehuurde krachten kunnen derhalve niet als Overeenkomst gezien worden, tenzij een bestuurder/rechtsgeldig vertegenwoordiger de toezegging naderhand bekrachtigt.
- Pas na schriftelijk akkoord tussen Ondernemer en Opdrachtgever zal Ondernemer overgaan tot uitvoering van de Overeenkomst.
- Wijzigingen en/of aanvullingen op de Overeenkomst zijn mogelijk.
- Het staat partijen in geen geval vrij om eenzijdig de Overeenkomst of gedeeltes van de Overeenkomst te wijzigen.
- Opdrachtgever staat in voor de juistheid, volledigheid en betrouwbaarheid van de door of namens hem aan Ondernemer verstrekte gegevens en informatie. Ondernemer is pas gehouden tot (verdere) uitvoering van de Overeenkomst, indien Opdrachtgever alle door Ondernemer verlangde gegevens en informatie heeft verstrekt en aan al zijn verbintenissen ten opzichte van Ondernemer heeft voldaan.
6. Uitvoering Overeenkomst
- Ondernemer staat ervoor in dat de dienst beantwoordt aan de Overeenkomst. De beoordeling of de door Ondernemer geleverde dienst voldoet aan de Overeenkomst is aan Ondernemer.
- Ondernemer zal zich inspannen om de Overeenkomst met de grootst mogelijke zorgvuldigheid uit te voeren zoals van een goed Ondernemer verlangd mag worden. Alle diensten worden uitgevoerd op basis van een inspanningsverbintenis, tenzij expliciet en schriftelijk een resultaat is overeengekomen.
- Indien en voor zover voor het verrichten van bepaalde Diensten een bepaalde prijs is afgesproken, en het uitvoeren van die Diensten leidt tot extra werkzaamheden, of sprake is van extra benodigde opslagruimte, die redelijkerwijze niet geacht kunnen worden in de vooraf opgegeven prijs te zijn inbegrepen, is Ondernemer gerechtigd om deze kosten, in rekening te brengen bij Opdrachtgever.
- Slechts indien dit schriftelijk en uitdrukkelijk is overeengekomen, is Ondernemer gehouden bij de uitvoering van de diensten tijdig en verantwoord gegeven aanwijzingen van de Opdrachtgever op te volgen. Ondernemer zal zich inspannen om aan redelijke verzoeken tegemoet te komen.
- Wanneer Opdrachtgever ontevreden is over de geleverde werkzaamheden door Ondernemer, kan Opdrachtgever geen aanspraak maken op terugbetaling van het betaalde bedrag voor de werkzaamheden. Werkzaamheden worden door Ondernemer immers altijd verricht op basis van verstrekte gegevens.
- Ondernemer zal bij uitvoering van de Overeenkomst altijd zorgvuldigheid in acht nemen.
- Ondernemer kan samenwerken met derden met betrekking tot de vervaardiging van Zaken.
- De door de Opdrachtgever te verrichten werkzaamheden zullen worden uitgevoerd tijdens werkdagen en binnen de gestelde tijden. Op verzoek van Opdrachtgever kan hiervan afgeweken worden. Dit verzoek dient door Ondernemer schriftelijk bevestigd te zijn.
7. Duur en einde van de Overeenkomst
- De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd, tenzij tussen Partijen schriftelijk anders is overeengekomen.
- Ondernemer behoudt zich het recht af te zien van (verdere) dienstverlening en opzegging van de Overeenkomst, indien er zich omstandigheden voordoen welke van dien aard zijn dat voortzetting van de dienstverlening onmogelijk wordt gemaakt of de dienstverlening naar verwachting van Ondernemer niet tot het gewenste resultaat leidt. De Opdrachtgever wordt tijdig op de hoogte gesteld wanneer er sprake is van een dergelijke situatie.
- Opdrachtgever behoudt zich het recht af te zien van (verdere) dienstverlening en opzegging van de Overeenkomst, indien er zich omstandigheden voordoen welke van dien aard zijn dat de voortzetting van de dienstverlening onmogelijk wordt gemaakt of de dienstverlening naar verwachting van Ondernemer niet tot het gewenste resultaat leidt. Opdrachtgever stelt Ondernemer hier tijdig van op de hoogte.
8. Wijziging Overeenkomst
- Indien tijdens de uitvoering van de Overeenkomst blijkt dat door een behoorlijke uitvoering het noodzakelijk is om de te verrichten werkzaamheden te wijzigen en/of aan te vullen, zullen partijen tijdig en in onderling overleg de Overeenkomst dienovereenkomstig aanpassen.
- Indien de wijziging en/of aanvulling op de Overeenkomst financiële en/of kwalitatieve consequenties heeft, zal Ondernemer de Opdrachtgever hierover tevoren inlichten.
- Indien er voor het verrichten van de Diensten een bepaalde prijs is afgesproken, en het uitvoeren van die Diensten leidt tot extra werkzaamheden, of sprake is van extra benodigde opslagruimte, die redelijkerwijze niet geacht kunnen worden in de vooraf opgegeven prijs te zijn inbegrepen, is Ondernemer gerechtigd om deze kosten in rekening te brengen bij Opdrachtgever.
9. Opschorting
- Ondernemer heeft het recht om de ontvangen of door haar gerealiseerde gegevens, databestanden, producten en/zaken en meer onder zich te houden indien Opdrachtgever nog niet (volledig) aan zijn betalingsverplichtingen heeft voldaan, zelfs indien zij daar, indien zij was betaald wel toe verplicht zou zijn.
- Ondernemer is bevoegd de nakoming van de op haar rustende verbintenissen op te schorten zodra Opdrachtgever in verzuim is met de nakoming van enige uit de overeenkomst voortvloeiende verbintenis, te late betaling van haar facturen daar onder begrepen. De opschorting zal terstond aan Opdrachtgever schriftelijk worden bevestigd. Ondernemer is in dat geval niet aansprakelijk voor schade, in welke vorm dan ook, als gevolg van het opschorten van haar werkzaamheden.
- Zodra Opdrachtgever haar verbintenissen weer nakomt, zullen de werkzaamheden verder opgepakt worden.
10. Levering
- De afgesproken leveringstijden zijn steeds bij benadering opgegeven en zijn mede afhankelijk van juistheid, goede staat en volledigheid van de door Opdrachtgever verstrekte informatie, artikelen, materialen, data, documenten en de correcte en tijdige aanlevering daarvan.
- Ondernemer is niet verantwoordelijk voor de inhoud, juistheid, goede staat en volledigheid van de in lid 1 genoemde onderdelen.
- Indien en voor zover een goede uitvoering van de Overeenkomst dit vereist, heeft Ondernemer het recht om diensten door derden te laten uitvoeren.
- Tijdstip van aflevering van de te bezorgen Zaken is steeds de datum waarop de Zaken door Ondernemer bij de distributeur ter verzending worden aangeleverd. Het betreft nimmer de datum van ontvangst door de geadresseerde.
- Indien de aanvang, voortgang of levering van de diensten of werkzaamheden wordt vertraagd doordat Opdrachtgever bijvoorbeeld niet of niet tijdig alle gevraagde informatie heeft aangeleverd, onvoldoende medewerking verleent of er door andere omstandigheden, welke voor rekening en risico van Opdrachtgever komen heeft Ondernemer recht op een redelijke verlenging van de leveringstermijn.
- De te leveren Zaken worden op de voor Ondernemer gebruikelijke wijze verpakt, tenzij de Opdrachtgever schriftelijk een opdracht tot afwijkende verpakking heeft verstrekt.
- Opgegeven leveringstijden zullen nimmer te beschouwen zijn als fatale termijn, tenzij uitdrukkelijk anders overeengekomen. De Opdrachtgever dient Ondernemer derhalve in gebreke te stellen en een redelijke termijn te geven alsnog de Overeenkomst na te komen zonder dat de Opdrachtgever het recht tot ontbinding of schadevergoeding heeft.
- Verzending en transport van de Zaken geschiedt op de met Ondernemer overeengekomen wijze en onder de verantwoordelijkheid en voorwaarden van de vervoerder. Indien van toepassing kan Opdrachtgever een voorkeur voor vervoeder communiceren. Ondernemer kan nimmer garanderen dat deze voorkeur altijd wordt nageleefd.
- Uitvoering van werkzaamheden en/of de verlening van diensten vindt plaats vanuit de kantoren en magazijnen van Ondernemer en/of derden.
11. Transport
- Ondernemer draagt geen verantwoordelijkheid voor onjuiste bezorgadressen en verzoeken tot wijzigingen nadat een bestelling is geplaatst.
- Voor retourneringen geldt dat deze alleen in behandeling worden genomen, indien deze worden geretourneerd inclusief de bijgeleverde pakbon.
- Indien het noodzakelijk is meer porto- en vrachtkosten te betalen dan tegen de prijzen en tarieven die vooraf werden aangenomen, is Ondernemer bevoegd en gerechtigd hiertoe zonder tussenkomst van Opdrachtgever deze extra kosten bij de Opdrachtgever in rekening te brengen.
- Verzending en transport van de Zaken geschiedt op de met Ondernemer overeengekomen wijze en onder de verantwoordelijkheid en voorwaarden van de vervoerder.
- Het risico van de te leveren zaken gaat op Opdrachtgever over zodra goederen voor de eerste keer zijn gescand bij de verzendpartij.
- Tenzij uitdrukkelijk en schriftelijk anders is overeengekomen, vinden alle door Ondernemer verzorgde verzendingen en transport van zaken voor rekening en risico van Opdrachtgever plaats. Alle met de verzending van het transport verbonden (verzekering)kosten zijn eveneens voor rekening van Opdrachtgever.
12. Prijzen
- Als prijs voor de te leveren diensten geldt de prijs als vermeld op de website van Ondernemer dan wel het aanbod van Ondernemer.
- Ondernemer behoudt zich het recht voor om prijzen weergegeven op de website te wijzigen.
- Als prijs voor de te leveren diensten geldt de prijs als vermeld in de prijslijst (exclusief btw) van Ondernemer dan wel het aanbod/offerte van Ondernemer. Gedurende de in het aanbod aangegeven termijn worden de prijzen van de aangeboden diensten eventueel verhoogd, zonder kennisgeving of toestemming van Opdrachtgever, naar aanleiding van periodieke indexeringen die door Ondernemer worden uitgevoerd.
- Ondernemer behoudt zich het recht voor om prijzen weergegeven op de website te wijzigen.
13. Verplichtingen Opdrachtgever
- De Opdrachtgever is verplicht tijdig alle documenten te verschaffen omtrent de Dienstverlening alsmede de behandeling daarvan, waarvan hij weet of behoort te weten dat zij voor de Ondernemer van belang zijn.
- Indien Zaken en/of werkzaamheden onderworpen zijn aan overheidsbepalingen, waaronder begrepen douane- en accijnsbepalingen en belastingvoorschriften, dient de Opdrachtgever tijdig alle inlichtingen en documenten te verstrekken welke voor de Ondernemer noodzakelijk zijn om aan die bepalingen te voldoen
14. Betalingsvoorwaarden
- Tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen, vindt de facturatie wekelijks plaats.
- De betaling geschiedt via een wekelijkse incasso.
- Indien Opdrachtgever de in lid 1 genoemde betalingstermijn overschrijdt, is Ondernemer gerechtigd verdere leveranties en diensten op te schorten of te staken.
- Na het niet voldoen van de aanmaning zal de vordering uit handen worden gegeven aan een incassobureau.
- Bij een niet tijdige betaling is Opdrachtgever, naast het verschuldigde bedrag en de daarop verschenen rente, gehouden tot een volledige vergoeding van zowel buitengerechtelijke als gerechtelijke incassokosten, daaronder begrepen de kosten voor advocaten, deurwaarders en incassobureaus.
15. Overmacht
- Voor schade als gevolg van omstandigheden die voor Ondernemer ten tijde van het aangaan van de Overeenkomst niet waren te voorzien, is Ondernemer niet aansprakelijk. Als zodanige omstandigheden worden onder meer aangemerkt: gebrek aan grondstoffen, fabrieksstoring van welke aard dan ook, werkstaking, uitsluiting van of gebrek aan werknemers, quarantaine, epidemieën, pandemieën, natuurrampen, mobilisatie, staat van beleg, staat van oorlog of oorlog, verkeersstremming bij spoorwegen of gebrek aan vervoersmiddelen, verkeersblokkades, ziekte ongeacht de reden of oorzaak daarvan, serverstoringen, hacking of andere onvoorziene omstandigheden die niet bekend waren bij het aangaan van de Overeenkomst.
- Onder overmacht aan de zijde van Ondernemer wordt ook verstaan, maar is niet beperkt tot: overmacht van toeleveranciers, gebrekkigheid van Zaken en apparatuur, programmatuur of materialen van derden.
- Ondernemer heeft het recht om in geval van overmacht de nakoming van de Overeenkomst op te schorten dan wel te ontbinden. Ondernemer behoudt het recht het reeds uitgevoerde deel van de Overeenkomst aan Opdrachtgever te factureren.
- Indien Ondernemer een tijdelijk opgeschort deel van de Overeenkomst later toch uitvoert, is Opdrachtgever zonder enige vorm van korting de gehele overeengekomen tegenprestatie verschuldigd.
16. Aansprakelijkheid
- Iedere, zowel contractuele als buitencontractuele, aansprakelijkheid (behoudens aansprakelijkheid als gevolg van opzet of grove schuld) van Ondernemer en – indien deze zich mocht voordoen – haar bestuurders en werknemers, is beperkt tot het bedrag dat op de factuur vermeld staat.
- Indien Ondernemer aansprakelijk mocht zijn, dan is deze aansprakelijkheid beperkt tot hetgeen in deze bepaling is geregeld.
- Indien Ondernemer aansprakelijk mocht zijn, is deze aansprakelijkheid beperkt tot het in de beroeps- en/of bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.
- Ondernemer is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat Ondernemer is uitgegaan van door of namens de Opdrachtgever verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.
- Ondernemer is uitsluitend aansprakelijk voor directe schade.
- Onder directe schade wordt uitsluitend verstaan de redelijke kosten ter vaststelling van de oorzaak en de omvang van de schade, voor zover de vaststelling betrekking heeft op schade in de zin van deze voorwaarden, de eventuele redelijke kosten gemaakt om de gebrekkige prestatie van Ondernemer aan de Overeenkomst te laten beantwoorden, voor zoveel deze aan Ondernemer toegerekend kunnen worden en redelijke kosten, gemaakt ter voorkoming of beperking van schade, voor zover de Wederpartij aantoont dat deze kosten hebben geleid tot beperking van directe schade als bedoeld in deze Algemene Voorwaarden.
- Ondernemer is nimmer aansprakelijk voor indirecte schade, daaronder begrepen gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen en schade door bedrijfsstagnatie.
- In geen geval is Ondernemer aansprakelijk voor gegeven garanties en zekerheden door derden of (personeel van) Ondernemer.
- Er is geen sprake van aansprakelijkheid als de Opdrachtgever zelf wijzigingen aan de diensten aanbrengt.
- Ondernemer is niet aansprakelijk voor schade die is ontstaan door of als gevolg van:
- De kwaliteit, geschiktheid, bruikbaarheid of overige eigenschappen van de door Opdrachtgever aangeleverde materialen, producten en overige Zaken.
- Door of namens Opdrachtgever verstrekte instructies, richtlijnen, adviezen, aanwijzingen, e.d.
- De door Opdrachtgever voorgeschreven verpakkingen of verpakkingswijzen.
- In afwijking van de wettelijke verjaringstermijnen bedraagt de verjaringstermijn van alle vorderingen en verweren jegens Ondernemer en de door Ondernemer bij de uitvoering van een Overeenkomst betrokken hulppersonen, 5 jaar.
- De in dit artikel opgenomen beperkingen van de aansprakelijkheid gelden niet indien de schade te wijten is aan opzet of grove schuld van Ondernemer of zijn leidinggevende ondergeschikten.
- Indien Ondernemer aansprakelijk is voor de door Opdrachtgever geleden schade, is de schadevergoedingsplicht van Ondernemer altijd beperkt tot maximaal het bedrag dat haar verzekering in het voorkomende geval uitkeert.
17. Intellectueel eigendomsrecht
- Alle door Ondernemer geplaatste afbeeldingen, teksten, video’s of geluidsmaterialen op de website zijn eigendom van Ondernemer.
- Alle door Ondernemer verstrekte stukken, zoals rapporten, adviezen, trainings- en voedingsschema’s, opdrachten, ontwerpen, schetsen, tekeningen, software etc. ten behoeve van Ondernemer zijn uitsluitend te vermenigvuldigingen door Ondernemer ten behoeve van eigen gebruik in de eigen organisatie.
- Op grond van de auteurswet is het niet toegestaan om deze werken te distribueren of verveelvoudigen zonder uitdrukkelijke en schriftelijke toestemming van Ondernemer.
- Indien een werk wordt gedistribueerd of verveelvoudigd zonder uitdrukkelijke en schriftelijke toestemming, gebeurt dit op straffe van een boete ter hoogte van de gederfde winst/geleden financiële schade.
18. Geheimhouding
- Partijen verplichten zich tot geheimhouding omtrent alle vertrouwelijke informatie die zij van de wederpartij ontvangen. Partijen leggen deze verplichting tevens op aan hun werknemers alsmede aan door hen ingeschakelde derden ter uitvoering van de overeenkomst tussen partijen.
- Informatie geldt in ieder geval als vertrouwelijk indien deze door een der Partijen als zodanig is aangeduid.
19. Klachten
- Indien Opdrachtgever een klacht heeft met betrekking tot de dienstverlening van Ondernemer, dient Opdrachtgever hierover duidelijke, schriftelijke toelichting te geven. De klacht dient zo snel mogelijk na het (redelijkerwijs) ontdekken van de klacht medegedeeld te worden aan Ondernemer.
- De beoordeling van een klacht ligt altijd aan de kant van Ondernemer.
- Ondernemer streeft ernaar om de klacht zo spoedig mogelijk af te handelen.
- Afhandeling van de klacht geschiedt op een door Ondernemer bepaalde wijze. Ondernemer kan over een mogelijke oplossing van de klacht in overleg gaan met Opdrachtgever.
- Afhandeling van de klacht geschiedt in beginsel altijd via e-mail. Indien de ernst van de klacht ernaar noopt, kan Ondernemer besluiten om de klacht in persoon af te handelen.
20. Algemene Verordening Gegevensbescherming
Ondernemer conformeert zich te allen tijde aan de geldende privacywetgeving (de Algemene Verordening Gegevensbescherming). Eveneens sluit Ondernemer verwerkersovereenkomsten met Partijen, indien dit vereist is volgens de privacywetgeving.
21. Conversie
Indien en voor zover op grond van redelijkheid en billijkheid of het onredelijk bezwarend karakter op enige bepaling van de Overeenkomst en deze Algemene Voorwaarden geen beroep kan worden gedaan, komt aan de desbetreffende bepaling wat betreft de inhoud en strekking in elk geval een zoveel mogelijk overeenkomstige betekenis toe, zodat daarop wel een beroep kan worden gedaan door Ondernemer.
22. Nawerking
De bepalingen van deze Algemene Voorwaarden van Ondernemer, waarvan het uitdrukkelijk of stilzwijgend de bedoeling is dat zij ook na beëindiging van een Overeenkomst van kracht blijven, zullen nadien van kracht blijven en Partijen beiden blijven binden.
23. Strijdige clausules
In het geval deze Algemene Voorwaarden en de opdrachtbevestiging onderlinge strijdige voorwaarden bevatten, gelden de in de opdrachtbevestiging opgenomen voorwaarden, indien er een uitdrukkelijke opdrachtbevestiging is gegeven. In alle andere gevallen zijn deze Algemene Voorwaarden leidend.
24. Toepasselijk recht
Op alle Overeenkomsten tussen Opdrachtgever en Ondernemer wordt het Nederlands recht van toepassing verklaard.
25. Forumkeuze
De Rechtbank Midden-Nederland, Locatie Utrecht (kamer civiele zaken/kanton) is bevoegd om kennis te nemen van geschillen tussen Ondernemer en Opdrachtgever. Niettemin heeft Ondernemer het recht het geschil voor te leggen aan de volgens de wet bevoegde rechter.
26. Wijziging van de Algemene Voorwaarden
Rekening houdend met de mogelijke evoluties van de website en de werkwijze van Ondernemer, behoudt Ondernemer zich de mogelijkheid voor om onderhavige Algemene Voorwaarden op elk moment aan te passen of te wijzigen. In dat geval worden de nieuwe Algemene Voorwaarden door (online) wijziging aan Opdrachtgever medegedeeld en gelden ze op elke Overeenkomst die na de wijziging wordt gerealiseerd.
27. Slotbepaling
In alle gevallen waarin deze Algemene Voorwaarden niet voorzien, zal de Overeenkomst in het licht van deze Algemene Voorwaarden en naar redelijkheid en de billijkheid worden uitgelegd.
Heb je vragen over onze Algemene Voorwaarden? Neem dan gerust contact met ons op via onderstaande gegevens!
Contact@logystix.nl | 06 28 97 87 52 (Whatsapp)
Sales@logystix.nl | administratie@logystix.nl
KvK nummer: 86010840
Versie 2022